Inspectoratul Teritorial de Munca Timis

Bine ati venit pe site-ul ITM Timis

» Home

ANUNTURI
 

 

12.10.2017

 

Asigurarea transparentei veniturilor salariale

Potrivit art.33 alin. (1) din Legea nr. 153/2017 privind salarizarea personalului platit din fonduri publice toate autoritatile si institutiile publice enumerate la art.2 alin. (1) si (3) vor publica la sediul propriu  si pe pagina  proprie de internet, in datele de 31 martie si 30 septembrie ale fiecarui an, si vor mentine publicata  o lista a tuturor functiilor din autoritatile sau institutiile publice respective ce intra in categoria personalului platit din fonduri publice.

Lista trebuie sa cuprinda urmatoarele elemente:

a) salariul de bază, solda funcţiei de bază/salariul funcţiei de bază, indemnizaţia de încadrare sau indemnizaţia lunară, după caz;

b) tipul, baza de calcul, cota procentuală, valoarea brută a sporurilor, compensaţiilor, adaosurilor, primelor şi premiilor eligibile pentru fiecare funcţie, precum şi baza legală a acordării acestora;

c) valoarea anuală a voucherelor de vacanţă care urmează să fie acordate pentru o perioadă lucrată de un an, precum şi baza legală a acordării acestora;

d) valoarea anuală a indemnizaţiei de hrană care urmează să fie acordată pentru o perioadă lucrată de un an, precum şi baza legală a acordării acesteia;

e) orice alte drepturi în bani şi/sau în natură, dacă este cazul, precum şi baza legală a acordării acestora;

f) orice informaţii cu privire la posibile limitări ale venitului salarial, precum şi baza legală a acestora.

Verificarea respectarii acestor obligatii intra in competenta Inspectiei Muncii.

Nerespectarea prevederilor legale mentionate anterior atrage raspunderea contraventionala a conducatorului autoritatii sau institutiei publice in cauza si se sanctioneaza cu amenda intre 5000 lei si 10000 lei.

 

 

05.10.2017 (orele 10.00) . Anuntam faptul ca sunt mai multi angajatori care au depus fisiere de tip RVS  pe portalul Reges in data de 04.10 2017 si  nu au primit coduri de validare nici astazi. Pana la remedierea situatiei, va rugam sa nu mai depuneti aceleasi fisiere RVS  in sistem de mai multe ori. 

 

 

12.09.2017  In data de 16 octombrie  2017 se va intruni Comisia

 de abilitare si avizare teritoriala in vederea obtinerii certificatelor de abilitare, a avizarii / reavizarii documentatiilor cu caracter tehnic de informare si instruire in domeniul securitatii si sanatatii in munca.
 

 

01.09.2017. Mesajul Inspectiei Muncii postat pentru angajatori pe www.inspectiamuncii.ro/reges

:

 

"Vă informăm că  există latenţe de câteva ore la procesarea transmiterilor de registru efectuate pe Portalul Inspecţiei Muncii, ceea ce determină întârzieri de afişare - în pagina “Raport preluari” - a codului de încărcare corespunzător depunerii de ordinul de mărime specificat. Menţionăm că  data si ora codului returnat după procesarea fişierului de actualizare a registrului vor fi aceleasi cu data şi ora transmiterii on-line a fisierului .rvs.

Această situaţie  va fi remediată în cursul zilei de astazi, 01.09.2017.

După depunerea unui registru, până la afisarea codului, vă recomandăm să nu realizati încărcări multiple ale aceluiasi fisier."

 

 

01.09.2017. Anuntam faptul ca sunt foarte multi angajatori  care reclama ca au depus Revisal pe portalul Reges inca de ieri si nu au primit nici un cod de validare nici astazi. Asteptam informatii detaliate de la Inspectia Muncii pe care le vom publica aici. De asemenea, mentionam ca la ghiseele ITM se efectueaza depuneri si se atribuie coduri de incarcare. Pentru depuneri la ghiseu trebuie sa aveti si actele necesare depunerii.

 

 

 

17.08.2017   A aparut Ordonanta de Urgenta nr. 53/2017 pentru modificarea si completarea Legii nr. 53/2003 - Codul Muncii.

 

La aplicarea sanctiunilor contraventionale se vor avea in vedere prevederile art.4 alin. (1) din OG nr. 2/2001 privind regimul juridic al contraventiilor, cu modificarile si completarile ulterioare potrivit carora "Dispozitiile din actele normative prin care se stabilesc si se sanctioneaza contraventiile intra in vigoare in termen de 30 de zile de la data publicarii"  si ale art. 12 alin.2 din acelasi act normativ, si anume , " Daca sanctiunea prevazuta in noul act normativ este mai usoara se va aplica aceasta.  In cazul in care noul act normativ prevede o sanctiune mai grava, contraventia savarsita anterior va fi sanctionata conform dispozitiilor actului normativ in vigoare la data savarsirii acesteia" .

Astfel, in perioada de 30 zile de la publicarea Ordonantei de Urgenta nr.53/2017, se vor efectua cu preponderenta actiuni de informare si constientizare cu privire la transformarea muncii nedeclarate in munca declarata, cu privire la noile reglementari precum si actiuni de control care sa vizeze in principal verificarea respectarii legilor speciale din domeniul de competenta, care nu intra in sfera de reglementare a actului normativ mentionat.

 

 

25 iulie 2017  Vaccineaza-ti copilul impotriva rujeolei! Ofera copilului tau o sansa la viata Sanatoasa

 

 

Mai multe informatii despre vaccin puteti gasi la adresa http://desprevaccin.ro/


23.06.2017  In data de 10 iulie  2017 se va intruni Comisia de abilitare si avizare teritoriala in vederea obtinerii certificatelor de abilitare, a avizarii / reavizarii documentatiilor cu caracter tehnic de informare si instruire in domeniul securitatii si sanatatii in munca.
 

 

28.03.2017.  In data de 28 martie 2017 in intervalul orar 13.00-16.00  se va intrerupe furmizarea energiei electrice la ITM Timis. Ne cerez scuze pentru acest inconvenient.

 


04.10.2016  In data de 19 OCTOMBRIE 2016 se va intruni Comisia de abilitare si avizare teritoriala in vederea obtinerii certificatelor de abilitare, a avizarii / reavizarii documentatiilor cu caracter tehnic de informare si instruire in domeniul securitatii si sanatatii in munca.
 

 

16.08.2016  In data de 31 august 2016 se va intruni Comisia de abilitare si avizare teritoriala in vederea obtinerii certificatelor de abilitare, a avizarii / reavizarii documentatiilor cu caracter tehnic de informare si instruire in domeniul securitatii si sanatatii in munca.
 

- 14.06.2016. Anuntam angajatorii ca s-a remediat situatia portalului Reges de depuneri ale registrului electronic care incepand cu data de 13.06.2016 nu atribuia coduri de incarcare depunerilor efectuate.

  

- 14.06.2016. Anuntam angajatorii ca incepand cu data de 13.06.2016 portalul Reges de depuneri ale registrului electronic temporar nu atribuie coduri de incarcare. Mentionam ca am sesizat suportul tehnic Teamnet din Bucuresti. Asteptam solutiile lor. Pana la remedierea problemei aveti posibilitatea sa efectuati depunerile registrelor electronice la ghiseele ITM impreuna cu actele necesare efectuarii depunerilor. Specificam faptul ca la ghiseele noastre se atribuie coduri de incarcare. 
 

 

In data de 14 iunie 2016 se va intruni Comisia de abilitare si avizare teritoriala in vederea obtinerii certificatelor de abilitare, a avizarii / reavizarii documentatiilor cu caracter tehnic de informare si instruire in domeniul securitatii si sanatatii in munca.
 

 

- 21.04.2016 - COMUNICAT CU PRIVIRE LA: ACŢIUNEA DE VERIFICARE A RESPECTĂRII PREVEDERILOR LEGALE ÎN DOMENIUL SECURITĂŢII ŞI SĂNĂTĂŢII ÎN MUNCĂ ÎN UNITĂŢILE CU LOCURI DE MUNCĂ VERZI (RECUPERARE-RECICLARE DEŞEURI, PRODUCERE ENERGIE ELECTRICĂ DIN SURSE REGENERABILE)

 

- 14.04.2016 Anunt privind publicarea in data de 17.04.2016 a aplicatiei Revisal 6.0.4  care cuprinde actualizari ale codului COR precum si o serie de modificari descrise pe site-ul Inspectiei Muncii, sectiunea Reges.

 

- 13.04.2016. Anunt privitor la bunurile primite cu titlu gratuit cu prilejul unor actiuni de protocol in exercitarea mandatului sau  a functiei - 2015

 

Anunt colectiv decizii calcul accesorii

 

Anunt colectiv privind emiterea actelor administrative pentru contribuabili

 

 

In data de 7 DECEMBRIE 2015 se va intruni Comisia de abilitare si avizare teritoriala in vederea obtinerii certificatelor de abilitare, a avizarii / reavizarii documentatiilor cu caracter tehnic de informare si instruire in domeniul securitatii si sanatatii in munca.
 

Incepand cu data de 21.07.2015, persoanele care doresc sa faca sesizari pe e-mail, posta, fax, ghiseu sau sa obtina informatii privind persoana in cauza (revisal, adeverinte, incadrarea in munca) vor atasa o copie dupa cartea de identitate. In caz contrar solicitarile vor fi clasate.
 

Anunt important privitor la Asociatiile de Proprietari. Pentru detalii faceti clik aici

In data de 17 SEPTEMBRIE 2015 se va intruni Comisia de abilitare si avizare teritoriala in vederea obtinerii certificatelor de abilitare, a avizarii / reavizarii documentatiilor cu caracter tehnic de informare si instruire in domeniul securitatii si sanatatii in munca.

Anunt! In data de 26 MAI 2015 se va intruni Comisia de abilitare si avizare teritoriala in vederea obtinerii certificatelor de abilitare, a avizarii / reavizarii documentatiilor cu caracter tehnic de informare si instruire in domeniul securitatii si sanatatii in munca.

26.02.2015 - IMPORTANT! Conform Ordonantei 27/2002, petitiile anonime sau cele in care nu sunt trecute datele de identificare a petitionarului nu se iau in considerare si se claseaza.

Anunt! In data de 27 IANUARIE 2015 se va intruni Comisia de abilitare si avizare teritoriala in vederea obtinerii certificatelor de abilitare, a avizarii / reavizarii documentatiilor cu caracter tehnic de informare si instruire in domeniul securitatii si sanatatii in munca.


Anunt! In data de 13 NOIEMBRIE 2014 se va intruni Comisia de abilitare si avizare teritoriala in vederea obtinerii certificatelor de abilitare, a avizarii / reavizarii documentatiilor cu caracter tehnic de informare si instruire in domeniul securitatii si sanatatii in munca.

 

- 03.10.2014 In atentia Asociatiilor de proprietari ! Conducerea  Inspectoratului Teritorial de Munca Timis va aduce la cunostinta faptul ca, potrivit Codului Muncii, aveti obligatia de a incheia contracte individuale de munca (cu norma intreaga sau timp partial) cu persoanele care desfasoara activitati in cadrul asociatiilor de proprietari, atat pentru administrator cat si pentru femeia de serviciu.Conform art. 260, alin.1, lit.e din Legea 53/2003, republicata, neintocmirea contractelor individuale de munca se sanctioneaza cu amenda de la 10.000-20.000 lei pentru fiecare persoana identificata fara forme legale de angajare.



- 03.09.2014  ANUNT IMPORTANT privind evitarea acceptarii ofertelor de incheiere a unui contract individual de munca in Norvegia, pentru firma Klett Industrier AS

Prin informarea transmisa de catre Inspectia Muncii, aducem la cunoștinta tuturor persoanelor care doresc obtinerea unui contract individual de munca in Norvegia, pentru firma Klett Industrier AS, sa nu dea curs acestei oferte de munca. Din informatiile Ambasadei Romaniei la Oslo, societatea Klett Industrier AS are la momentul actual un singur angajat, a inregistrat pierderi in anul fiscal 2013 și nu face în prezent angajari. Astfel, recomandam persoanelor ce sunt in cautarea unui loc de munca in Norvegia sa consulte web site-ul Ambasadei României la Oslo in vederea obtinerii informatiilor cat mai detaliate privind piata muncii din aceasta tara. 

 

 

- 01.09.2014 Anunt privind intrunirea Comisiei de abilitare si teritoriale SSM - 18 septembrie 2014

In data de 18 septembrie 2014 se se va intruni Comisia de abilitare si avizare teritoriala in vederea obtinerii certificatelor de abilitare, a avizarii / reavizarii documentatiilor cu caracter tehnic de informare si instruire in domeniul securitatii si sanatatii in munca.

 

 

- 15.07.2014 Anunt privind intrarea in vigoare a noului Ordin privind tarifele percepute in domeniile de activitate ale Inspectiei Muncii

Incepand cu data de 02 IUNIE 2014 a intrat in vigoare Ordinul nr. 826/2014 privind aprobarea Normativului cu tarifele pentru plata prestarilor de servicii efectuate in domeniile de activitate ale Inspectiei Muncii, care abroga Ordinul nr. 1681/2013. Conform art.3 - Tariful care se percepe de la persoanele fizice, juridice, de la persoanele fizice autorizate si de la alte entitati constituite in conditiile legii pentru categoria de servicii prestate este de 20 lei/ document, pentru fiecare dintre serviciile care pot fi prestate de inspectoratele teritoriale de munca. Pentru detalii, vezi ordinul.

 

 
Cautare cu
Site realizat de catre Inspectoratul Teritorial de Munca Timis 2004-2017
Ultima actualizare: 01/09/2017