12.03.2021 Informatii utile
cetatenilor romani care intentioneaza sa munceasca in strainatate
- Afis1
Afis 2
Afis 3


26.02.2021! In data de 16 MARTIE 2021 se va intruni Comisia de abilitare si avizare teritoriala in vederea obtinerii certificatelor de abilitare, a avizarii / reavizarii documentatiilor cu caracter tehnic de informare si instruire in domeniul securitatii si sanatatii in munca.

25.0.2.2021
Munca sezoniera in Germania 2021

25.0.2.2021
Munca in strainatate
22.02.2021

15.02.2021 Anunt! In atentia cetatenilor romani care intentioneaza sa lucreze ca sezonieri in Republica Federala Germania. Film de informare!
22.12.2020 Anunt!
Avand in vedere normele metodologice
privind incheierea exercitiului financiar 2020, va aducem la cunostinta
ca ultima zi de incasare a taxelor la ordinul nr. 826/2014 este data de
28.12.2020 inlusiv.
18.12.2020 Anuntam publicarea unei noi
versiuni a aplicatiei Revisal in data de 21 decembrie 2020. Revisal
6.0.8 va cuprinde actualizari de Coduri Cor si alte elemente.
In vederea actualizarii sistemului informatic REGES, portalul REGES
pentru transmiterea on-line a registrului va fi indisponibil
angajatorilor in perioada 18.12.2020 ora 14.00-19.12.2020, ora 14.00.
20.11.2020 Anunt privind defectiune server Reges la sediul ITM
16.10.2020 Campanie de informare a
studentilor straini si a angajatorilor
Recomandari
pentru prevenirea cntaminarii cu noul coronavirus SARS-CoV-2
28.09.2020 Informare!
Conducerea ITM Timis adreseaza rugamintea persoanelor care intentioneaza
sa-si ridice adeverinta cu extrasul Revisal de la sediul ITM Timis sa
depuna solicitare impreuna cu copia cartii de identitate pe e-mail la
adresa
evidentamuncii@itmtimis.ro si sa achite taxa pentru extras de 20
lei prin transfer bancar in contul RO 20 TREZ 6215032XXX013052
Trezoreria Timisoara, cod fiscal 12321276, urmand sa ridice extrasul
de Revisal de la sediul ITM Timis.
Solicitam aceasta modificare de operare in vederea evitarii
deplasarii persoanelor interesate de prevenire in reducerea riscului de
contaminare cu coronavirus COVID-19.
Persoanle care nu au posibilitatea de a depune online cererea
pentru eliberarea extrasului Revisal, se pot deplasa la ghiseul "Registratura"
al ITM Timis.
18.09.2020 Campanie europeana de constientizare a lucratorilor si a
angajatorilor cu privire la beneficiile muncii nedeclarate
Informare privind Munca nedeclarata - Power Point









16.09.2020 In cursul zilei de vineri
18.09.2020 in intervalul orar 14-17 vom efectua lucrari de mentenanta la serverele REGES.In timpul
lucrarilor vor fi oprite portalul REGES pentru angajatori, aplicatiile de preluare a
registrelor la ghiseele ITM si Rapoartele Inspectorilor.
07.08.2020 Anunt! In data de 15
septembrie 2020 se va intruni Comisia de abilitare si avizare teritoriala in vederea obtinerii certificatelor de abilitare, a avizarii / reavizarii documentatiilor cu caracter tehnic de informare si instruire in domeniul securitatii si sanatatii in munca.
NOU! 24.07.2020
Metodologie din 13 iulie 2020 de intocmire si transmitere a registrului
electronic de evidenta a zilierilor, precum si inregistrarile care se
efectueaza in acesta
Cerere
eliberare cont zilieri
Declaratie
eliberare cont utilizator zilieri
26.06.2020
INFORMARE PRIVIND RISCURILE LA EXPLOZIVE
16.06.2020
Instructiunile de remediere a situatiei privind suspendarile lipsa din
baza de date Reges a ITM precum si de corectie a acestora si a datei de
incetare a suspendarii in aplicatia Revisal 6.0.7 (utile celor
sesizati de somaj dar nu numai)
02.06.2020
Anuntam faptul ca astazi, 02.06.2020, in intervalul orar 14.30
- 16.30 au fost
identificate probleme in functionarea portalului Reges privind
depunerile Revisal ale angajatorilor. Situatia a fost semnalata
Inspectiei Muncii si suportului tehnic Reges si
remediata.
26.05.2020
Recomandari
privind raspandirea noului Coronavirus la efectuarea curateniei in
sectorul non medical
22.05.2020
Recomandari privind prevenirea raspandirii noului Coronavirus
(SARS-CoV-2) la reluarea activitatii de transport, distributie si
incarcare/ descrarcare marfuri
21.05.2020
Recomandari privind prevenirea raspandirii noului Coronavirus
(SARS-CoV-2) in caminele de pentru persoane varstnice
20.05.2020
Recomandari privind prevenirea raspandirii noului Coronavirus
(SARS-CoV-2) in caminele pentru persoane varstnice
19.05.2020 Anunt!
Scrisoare de
atentionare a angajatorilor cu privire la necesitatea stabilirii
de programe individualizate de munca in vederea reducerii riscurilor de
contaminare cu COVID -19 pe durata starii de alerta.
18.05.2020 Anunt! In data de 03 iunie 2020 se va intruni Comisia de abilitare si avizare teritoriala in vederea obtinerii certificatelor de abilitare, a avizarii / reavizarii documentatiilor cu caracter tehnic de informare si instruire in domeniul securitatii si sanatatii in munca.
15.05.2020
Recomandari Covid-19 saloane cosmetica
06.05.2020
Recomandari pentru lucratori privind prevenirea infectiei cu noul
Coronavirus (SARS- CoV-2) in situatia deplasarilor pentru indeplinirea
sarcinilor de munca.
30.04.2020 Materiale informative și educaționale ADIVEST - Situații de
risc și producere dezastre
1
2
3
29.04.2020
Recomandari pentru lucratori privind prevenirea infectiei COVID - 19
22.04.2020
Informare privind prevenirea infectiei cu noul Coronavirus
10.04.2020
Audiente
in perioada starii de urgenta
30.03.2020
Masuri de constientizare a angajatorilor si angajatilor in perioada
starii de urgenta
30.03.2020
Informare privind prevenirea infectiei cu noul Coronavirus (SARS-COV-2)
la locurile de munca
26.03.2020
Masuri ITM Timis cu privire la Ordonanta Militara nr 3 din martie 2020
26.03.2020
Ordinul nr.
721/25.03.2020
24.03.2020
Informatii privind somajul tehnic
OUG 30/2020 - informatii primite de la ANOFM pentru disiminare.
24.03.2020
Intrebari frecvente legate de somajul tehnic - informatii primite de la
ANOFM pentru disiminare
23.03.2020
Masuri
prevenire Coronavirus 23.03.2020
23.03.2020
Ordonanta militara nr. 2 din 21 martie 2020
16.03.2020
Comunicat ITM Timis privind plata aferenta Adeverintei cu Extrasul de
Revisal
16.03.2020
Comunicat ITM Timis cu privire la art. 4 din Hotararea nr. 10 din
14.03.2020
16.03.2020
Hotararea
nr. 10 din 14.03.2020 privind propunerea instituirii starii de urgenta
pe teritoriul Romaniei si aprobarea unor masuri suplimentare in vederea
gestionarii epidemiei de Coronavirus SARS - Cov-2
13.03.2020
Recomandari INSTITUTIA PREFECTULUI JUDETULUI TIMIS privitor la Covid -19
13.03.2020
IMPORTANT!
Informare ITM PERSOANE FIZICE SI JURIDICE- masuri Covid 19
12.03.2020
Hotararea nr. 7 din 11.03.2020 privind aprobarea hotararii nr. 9 a
grupului de suport tehnico-stiintific privind gestionarea bolilor
inalt contagioase pe teritoriul Romaniei
12.03.2020
Mediatizare masuri protectia cetatenilor la intoarcere in tara
11.03.2020 Comunicat de
presa al IM - Masuri speciale de control si prevenire a infectiei
virale cu COVID-19
02.03.2020 Campanie de informare europeana privind munca nedeclarata








26.02.2020 Sfaturi utile de prevenire CORONAVIRUS:
Sfaturi utilizare masti



31.01.2020 Anunt! In data de 26 februarie
2020 se va intruni Comisia de abilitare si avizare
teritoriala in vederea obtinerii certificatelor de abilitare, a avizarii
/ reavizarii documentatiilor cu caracter tehnic de informare si
instruire in domeniul securitatii si sanatatii in munca.
20.12.2019 Comunicat de presa al Inspectiei Muncii - PUBLICAREA APLICATIEI MOBILE DE INFIINTARE A
REGISTRULUI DE ZILIERI
Alte detalii privind
registrul electronic de zilieri le puteti gasi pe site-ul inspectieie
muncii la sectiunea
Registrul electronic de evidenta a zilierilor
20.12.2019 Anunt!
Avand in vedere normele metodologice
privind incheierea exercitiului financiar 2019, va aducem la cunostinta
ca ultima zi de incasare a taxelor la ordinul nr. 826/2014 este data de
23.12.2019.
03.12.2019 Anuntam faptul ca in
decursul zilei de ieri, 02.12.2019, portalul Reges privind depunerile
Revisal ale angajatorilor nu a fost functional din motive tehnice.
Situatia a fost semnalata Inspectiei Muncii si suportului tehnic Reges.
Nefunctionalitatea portalului a fost remediata spre sfarsitul zilei de
02.12.2019.
20.11.2019 Anuntam
modificarea denumirii Ministerului Muncii si Protectiei Sociale,
denumirea veche fiind Ministerul Muncii si Justitiei Sociale.
04.11.2019
Conducerea
Inspectoratului Teritorial de Muncă Timiș vă anunță întreruperea
temporară a programului de lucru în data de
05.11.2019,
între orele
10,00 – 11,00.Întreruperea
se datorează unei instruiri anuale obligatorii a angajaților
Inspectoratului Teritorial de Muncă Timiș .
31.10.2019! In data de
25 noiembrie 2019 se va intruni Comisia
de abilitare si avizare teritoriala in vederea obtinerii certificatelor de
abilitare, a avizarii / reavizarii documentatiilor cu caracter tehnic de
informare si instruire in domeniul securitatii si sanatatii in munca.
23.10.2019
Echipa de Suport REGES/REVISAL ne-a precizat ca incepand
cu data de 21.10.2019 exista un delay/(o intarziere) cauzat de numarul
mare de incarcari de fisiere RVS in sistemul Reges .
Toate depunerile vor fi procesate si toate vor primi coduri de incarcare.
Va rugam
sa nu efectuati de mai multe ori depunerea datelor pentru a nu aglomera
si mai tare sistemul Reges.
Va
multumim
compartimentul Informatica ITM Timis
21. 10. 2019 Dantes Nicolae Bratu revine la conducerea Inspectiei
Muncii
11.07.2019! In data de
06 august 2019 se va intruni Comisia
de abilitare si avizare teritoriala in vederea obtinerii certificatelor de
abilitare, a avizarii / reavizarii documentatiilor cu caracter tehnic de
informare si instruire in domeniul securitatii si sanatatii in munca.
29.05.2019 ANUNT IMPORTANT
PRIVIND APLICATIA REVISAL SI PORTALUL REGES
Va anuntam
publicarea unei noi versiuni a aplicatiei Revisal 6.0.7, in data de
01.06.2019, care va cuprinde actualizari ale codului COR precum si o
serie de modificari ce urmeaza a fi descrise pe site-ul Inspectiei
Muncii, sectiunea REGES.
Angajatorii care in prezent utilizeaza versiunea 5.0.8 a
aplicației, nu vor mai putea transmite registrul incepand cu data de
31.05.2019, conform anuntului anterior.
Versiunile Revisal 6.0.5 si 6.0.6 vor functiona in
paralel cu versiunea noua pentru o perioada de cel putin doua luni.
In vederea migrarii sistemului informatic REGES pentru
preluarea registrului in versiunea noua, va fi programata activitatea de
mentenanta in perioada 31.05.2019-01.06.2019.
La nivelul Inspectoratelor Teritoriale de Munca va exista
urmatorul impact:
- vineri, 31.05.2019, incepand cu ora 14:00 vor fi oprite
aplicatiile de preluare a registrelor la ghiseu precum si Rapoartele
Inspectorilor. Acestea vor fi reinstalate si repornite in cursul zilei
de sambata, motiv pentru care va solicitam sa asigurati functionarea si
accesul la serverele REGES.ITM, urmand ca incepand de luni, 03.06.2019,
activitatea sa se desfasoare normal.
- vineri, 31.05.2019, incepand cu ora 14:00 portalul
REGES pentru transmiterea online a registrelor va fi indisponibil
temporar. Angajatorii vor putea efectua depuneri incepand de sambata,
01.06.2019, cel tarziu la ora 12:00.
- vineri, 31.05.2019, incepand cu ora 14:00 vor fi oprite
instantele de procesare a registrelor in vederea construirii
istoricului. Aceste instante vor fi reinstalate si repornite sambata.
Astfel, in perioada 01.06.2019-07.06.2019, pot fi cazuri in care
rapoartele inspectorilor vor contine informatii despre depuneri
neprocesate. Pentru cazurile in care este necesara vizualizarea
depunerilor neprocesate realizate de angajator, recomandam accesarea
butonului "Detalii" din partea de sus a paginii ce contine lista
incarcarilor neprocesate, urmand ca pana la sfarsitul saptamanii aceste
intarzieri sa fie rezolvate.
27.05.2019! In data de
10 iunie 2019 se va intruni Comisia
de abilitare si avizare teritoriala in vederea obtinerii certificatelor de
abilitare, a avizarii / reavizarii documentatiilor cu caracter tehnic de
informare si instruire in domeniul securitatii si sanatatii in munca.
14.05.2019 !
Important!
Începând cu data de 20
mai 2019, transmiterea registrului de evidență a salariaților în format
electronic va putea fi efectuată numai pentru fișiere de tip .rvs
generate sau validate prin versiunea 6.0.6 a aplicației Revisal.
Angajatorii care în prezent utilizează versiunea 5.0.8 a aplicației, în
mod obligatoriu, îşi vor instala mai întâi versiunea 6.0.5 după care vor
putea instala versiunea 6.0.6.
Pentru actualizarea aplicației Revisal este recomandat să urmați
instrucțiunile cuprinse în Ghidul de instalare şi utilizare a noii
versiuni. Pentru securitatea datelor, este indicat ca înainte de orice
operaţiune legată de instalarea unei noi versiuni a aplicaţiei Revisal,
să efectuați o copie de siguranță a bazei de date, accesând butonul „Salvare
baza de date” din meniul „Instrumente”.
12.04.2019! In data de
14 mai 2019 se va intruni Comisia
de abilitare si avizare teritoriala in vederea obtinerii certificatelor de
abilitare, a avizarii / reavizarii documentatiilor cu caracter tehnic de
informare si instruire in domeniul securitatii si sanatatii in munca.

02.04.2019
Precizari referitoare la
neconcordantele intre informatiile privind Registrul General de Evidenta
a Salariatilor gestionate de Inspectia Muncii si informatiile din
declaratia D112 gestionate de catre ANAF
09.11.2018! In data de
25 februarie 2019 se va intruni Comisia
de abilitare si avizare teritoriala in vederea obtinerii certificatelor de
abilitare, a avizarii / reavizarii documentatiilor cu caracter tehnic de
informare si instruire in domeniul securitatii si sanatatii in munca.
04.01.2019
Comunicat de presa privind Noutatile legislative legate de OUG nr. 114
/2018 si HG 937/2018
03.01.2019 Anuntam aparitia OUG nr 114 /2018 privind instituirea unor masuri în domeniul investitiilor publice si a unor masuri fiscal-bugetare, modificarea si completarea unor acte normative si prorogarea unor termene.
Anuntam aparitia HG nr 937/2018 pentru stabilirea salariului de baza minim brut pe tara garantat în plata;

09.11.2018! In data de
28 noiembrie 2018 se va intruni Comisia
de abilitare si avizare teritoriala in vederea obtinerii certificatelor de
abilitare, a avizarii / reavizarii documentatiilor cu caracter tehnic de
informare si instruire in domeniul securitatii si sanatatii in munca.
Comunicat de presa ITM Timis - Avertisment privind munca in
strainatate prin intermediul agentilor de plasare forta de munca -
28.08.2018
In data de
27 septembrie 2018 se va intruni Comisia
de abilitare si avizare teritoriala in vederea obtinerii certificatelor de
abilitare, a avizarii / reavizarii documentatiilor cu caracter tehnic de
informare si instruire in domeniul securitatii si sanatatii in munca.
10.07.2018
Instructiuni de rezolvare a
erorii de pe Reges de azi.
24.04.2018! In data de
21 mai 2018 se va intruni Comisia
de abilitare si avizare teritoriala in vederea obtinerii certificatelor de
abilitare, a avizarii / reavizarii documentatiilor cu caracter tehnic de
informare si instruire in domeniul securitatii si sanatatii in munca.
24.04.2018 Anunt ! Conform
Legii 52/2011 privind exercitarea unor activitati cu caracter ocazional
desfasurate de zilieri , beneficiarul va inainta lunar, pana cel tarziu
la data de 5 a fiecarei luni, catre inspectoratul teritorial d emunca
unde isi are sediul, un extras al Registrului de evidenta a zilierilor
continand inregistrarile din luna precedenta.
Precizam faptul ca registrul de zilieri care se transmite in varianta
electronica, nu mia trebuie depus si pe suport hartie.
27.03.2018
Informatii privind legea prevenirii nr. 270/2017
20.03.2018
Informatii noi despre
intermedierea si plasarea fortei de munca in strainatate
19.03.2018
"Vă informăm că există latenţe de câteva ore la
procesarea transmiterilor de registru efectuate pe Portalul Inspecţiei
Muncii, ceea ce determină întârzieri de afişare - în pagina “Raport
preluari” - a codului de încărcare corespunzător depunerii de ordinul de
mărime specificat. Menţionăm că data și ora codului returnat după
procesarea fişierului de actualizare a registrului vor fi aceleași cu
data şi ora transmiterii on-line a fișierului .rvs.
Pentru a nu mări
timpul de răspuns al sistemului REGES la transmiterile dumneavoastră, vă
recomandăm să nu efectuați transmiteri repetate ale aceluiași fișier de
registru. " mesaj preluat de pe IM
perioada cu probleme 16.03.2017 - 21.03.2018
05.03.2018 "Vă informăm că
există latenţe de câteva ore la procesarea transmiterilor de registru
efectuate pe Portalul Inspecţiei Muncii, ceea ce determină întârzieri de
afişare - în pagina “Raport preluari” - a codului de încărcare
corespunzător depunerii de ordinul de mărime specificat. Menţionăm că
data si ora codului returnat după procesarea fişierului de actualizare
a registrului vor fi aceleasi cu data şi ora transmiterii on-line a
fisierului .rvs.
Pentru a nu mări timpul de
răspuns al sistemului REGES la transmiterile dumneavoastră, vă
recomandăm să nu efectuati transmiteri repetate ale aceluiasi fisier de
registru."
Fisierele incarcate in data
de 02.03.2018 si inca neprocesate vor primi coduri de incarcare
din data de 02.03.2018
(perioada cu probleme 02.03.2018 -
06.03.2018 )
21.02.2018 - ITM Timis anunta intreruperea temporara a programului
de lucru in data de 23.02.2018, intre orele
10.00 – 11.00.
Intreruperea se datoreaza unei instruiri anuale obligatorii a
tuturor angajatilor Inspectoratului Teritorial de Muncă Timis .
16.02.2018! In data de
12 martie 2018 se va intruni Comisia
de abilitare si avizare teritoriala in vederea obtinerii certificatelor de
abilitare, a avizarii / reavizarii documentatiilor cu caracter tehnic de
informare si instruire in domeniul securitatii si sanatatii in munca.
21.12.2017 Anuntam aparitia
HG 905/ 2017
privind registrul general de evidenta a salariatilor
19.12.2017 Anunt! Avand in vedere normele
metodologice privind incheierea exercitiului financiar 2017, va aducem la
cunostinta ca ultima zi de incasare a taxelor la ordinul nr. 826/2014 este data
de 20.12.2017
27.11.2017 Anunt! Datorita demolarii
cladirii Elba prin explozie in data de 27.11.2017, programul cu publicul pentru
ziua de azi este pana la orele 16.00.
20.11.2017
In data de 8 decembrie 2017 se va intruni Comisia
de abilitare si avizare teritoriala in vederea obtinerii certificatelor de abilitare, a avizarii / reavizarii documentatiilor cu caracter tehnic de informare si instruire in domeniul securitatii si sanatatii in munca.
12.10.2017
Asigurarea transparentei veniturilor
salariale
Potrivit
art.33 alin. (1) din Legea nr. 153/2017 privind salarizarea personalului
platit din fonduri publice toate autoritatile si institutiile publice
enumerate la art.2 alin. (1) si (3) vor publica la sediul propriu si pe pagina proprie de internet, in datele de 31
martie si 30 septembrie ale fiecarui an, si vor mentine publicata o lista a tuturor functiilor din
autoritatile sau institutiile publice respective ce intra in categoria
personalului platit din fonduri publice.
Lista
trebuie sa cuprinda urmatoarele elemente:
a) salariul de bază, solda
funcţiei de bază/salariul funcţiei de bază,
indemnizaţia de încadrare sau indemnizaţia lunară,
după caz;
b) tipul, baza de calcul, cota
procentuală, valoarea brută a sporurilor, compensaţiilor,
adaosurilor, primelor şi premiilor eligibile pentru fiecare
funcţie, precum şi baza legală a acordării acestora;
c) valoarea anuală a
voucherelor de vacanţă care urmează să fie acordate
pentru o perioadă lucrată de un an, precum şi baza
legală a acordării acestora;
d) valoarea anuală a
indemnizaţiei de hrană care urmează să fie
acordată pentru o perioadă lucrată de un an, precum şi
baza legală a acordării acesteia;
e) orice alte drepturi în
bani şi/sau în natură, dacă este cazul, precum şi
baza legală a acordării acestora;
f) orice informaţii cu
privire la posibile limitări ale venitului salarial, precum şi
baza legală a acestora.
Verificarea respectarii acestor
obligatii intra in competenta Inspectiei Muncii.
Nerespectarea prevederilor
legale mentionate anterior atrage raspunderea contraventionala a
conducatorului autoritatii sau institutiei publice in cauza si se
sanctioneaza cu amenda intre 5000 lei si 10000 lei.
05.10.2017 (orele 10.00) . Anuntam faptul ca sunt
mai multi angajatori care au depus fisiere de tip RVS pe portalul
Reges in data de 04.10 2017 si nu au primit coduri de validare nici astazi.
Pana la remedierea situatiei, va rugam sa nu mai depuneti aceleasi
fisiere RVS in sistem de mai multe ori.
12.09.2017
In data de 16 octombrie 2017 se va intruni Comisia
de abilitare si avizare teritoriala in vederea obtinerii certificatelor de abilitare, a avizarii / reavizarii documentatiilor cu caracter tehnic de informare si instruire in domeniul securitatii si sanatatii in munca.
01.09.2017. Mesajul Inspectiei Muncii
postat pentru angajatori pe
www.inspectiamuncii.ro/reges
:
"Vă informăm că există latenţe de
câteva ore la procesarea transmiterilor de registru efectuate pe
Portalul Inspecţiei Muncii, ceea ce determină întârzieri de afişare - în
pagina “Raport preluari” - a codului de încărcare corespunzător
depunerii de ordinul de mărime specificat. Menţionăm că data si ora
codului returnat după procesarea fişierului de actualizare a registrului
vor fi aceleasi cu data şi ora transmiterii on-line a fisierului .rvs.
Această situaţie va fi
remediată în cursul zilei de astazi, 01.09.2017.
După depunerea unui registru, până la
afisarea codului, vă recomandăm să nu realizati încărcări multiple ale
aceluiasi fisier."
01.09.2017. Anuntam faptul ca sunt foarte
multi angajatori care reclama ca au depus Revisal pe portalul
Reges inca de ieri si nu au primit nici un cod de validare nici astazi.
Asteptam informatii detaliate de la Inspectia Muncii pe care le vom
publica aici. De asemenea, mentionam ca la ghiseele ITM se efectueaza
depuneri si se atribuie coduri de incarcare. Pentru depuneri la ghiseu
trebuie sa aveti si actele necesare depunerii.
17.08.2017 A aparut
Ordonanta de Urgenta nr. 53/2017 pentru modificarea si completarea Legii
nr. 53/2003 - Codul Muncii.
La aplicarea sanctiunilor contraventionale se vor avea in vedere
prevederile art.4 alin. (1) din OG nr. 2/2001 privind regimul juridic al
contraventiilor, cu modificarile si completarile ulterioare potrivit
carora "Dispozitiile din actele normative prin care se stabilesc si se
sanctioneaza contraventiile intra in vigoare in termen de 30 de zile de
la data publicarii" si ale art. 12 alin.2 din acelasi act normativ,
si anume , " Daca sanctiunea prevazuta in noul act normativ este mai
usoara se va aplica aceasta. In cazul in care noul act normativ
prevede o sanctiune mai grava, contraventia savarsita anterior va fi
sanctionata conform dispozitiilor actului normativ in vigoare la data
savarsirii acesteia" .
Astfel, in perioada de 30 zile de la publicarea Ordonantei de Urgenta
nr.53/2017, se vor efectua cu preponderenta actiuni de informare si
constientizare cu privire la transformarea muncii nedeclarate in munca
declarata, cu privire la noile reglementari precum si actiuni de control
care sa vizeze in principal verificarea respectarii legilor speciale din
domeniul de competenta, care nu intra in sfera de reglementare a actului
normativ mentionat.
25 iulie 2017
Vaccineaza-ti copilul impotriva rujeolei! Ofera copilului
tau o sansa la viata Sanatoasa

Mai multe informatii despre vaccin puteti gasi la adresa
http://desprevaccin.ro/
23.06.2017
In data de 10 iulie 2017 se va intruni Comisia de abilitare si avizare teritoriala in vederea obtinerii certificatelor de abilitare, a avizarii / reavizarii documentatiilor cu caracter tehnic de informare si instruire in domeniul securitatii si sanatatii in munca.
28.03.2017.
In data de 28 martie 2017 in intervalul orar
13.00-16.00 se va intrerupe furmizarea energiei
electrice la ITM Timis. Ne cerez scuze pentru acest inconvenient.
04.10.2016
In data de 19 OCTOMBRIE 2016 se va intruni Comisia de abilitare si avizare teritoriala in vederea obtinerii certificatelor de abilitare, a avizarii / reavizarii documentatiilor cu caracter tehnic de informare si instruire in domeniul securitatii si sanatatii in munca.
16.08.2016
In data de 31 august 2016 se va intruni Comisia de abilitare si avizare teritoriala in vederea obtinerii certificatelor de abilitare, a avizarii / reavizarii documentatiilor cu caracter tehnic de informare si instruire in domeniul securitatii si sanatatii in munca.
- 14.06.2016. Anuntam angajatorii ca s-a remediat situatia portalului
Reges de depuneri ale registrului electronic care incepand cu data de
13.06.2016 nu atribuia coduri de incarcare depunerilor efectuate.
- 14.06.2016. Anuntam angajatorii ca incepand
cu data de 13.06.2016 portalul Reges de depuneri ale registrului
electronic temporar nu atribuie coduri de incarcare.
Mentionam ca am sesizat suportul tehnic Teamnet din Bucuresti. Asteptam
solutiile lor. Pana la remedierea problemei aveti posibilitatea sa
efectuati depunerile registrelor electronice la ghiseele ITM impreuna cu
actele necesare efectuarii depunerilor. Specificam faptul ca la ghiseele
noastre se atribuie coduri de incarcare.
In data de 14 iunie 2016 se va intruni Comisia de abilitare si avizare teritoriala in vederea obtinerii certificatelor de abilitare, a avizarii / reavizarii documentatiilor cu caracter tehnic de informare si instruire in domeniul securitatii si sanatatii in munca.
- 21.04.2016 -
COMUNICAT CU PRIVIRE LA: ACŢIUNEA DE VERIFICARE A RESPECTĂRII
PREVEDERILOR LEGALE ÎN DOMENIUL SECURITĂŢII ŞI SĂNĂTĂŢII ÎN MUNCĂ ÎN
UNITĂŢILE CU LOCURI DE MUNCĂ VERZI (RECUPERARE-RECICLARE DEŞEURI,
PRODUCERE ENERGIE ELECTRICĂ DIN SURSE REGENERABILE)
- 14.04.2016 Anunt privind
publicarea in data de 17.04.2016 a aplicatiei Revisal 6.0.4 care
cuprinde actualizari ale codului COR precum si o serie de modificari
descrise pe site-ul Inspectiei Muncii, sectiunea Reges.
- 13.04.2016. Anunt
privitor la bunurile primite cu titlu gratuit cu prilejul unor actiuni
de protocol in exercitarea mandatului sau a functiei - 2015
Anunt colectiv decizii calcul
accesorii
Anunt colectiv privind emiterea
actelor administrative pentru contribuabili